حمل بار و اثاثیه توسط باربری مشهد خواف خاور نیسان
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط باربری مشهد خواف خاور نیسان

اگر تصمیم دارید از شهر مشهد به خواف اثاثیه منزل کالای اداری و یا محصولات تولیدی و مواد اولیه خود را ارسال نمایید باربری مشهد خواف بهترین گزینه برای این منظور می باشد چراکه در حال حاضر ارزانترین باربری موجود در مشهد می باشد. و از سوی نیز به جهت داشتن صدها اکیپ اماده سرویس دهی در مسیر مشهد به خواف یکی از مجهزترین و آماده به کارترین باربری ها نیز می باشد.

هم اکنون گروه حمل و نقل باری مشهد خواف دارای صدا دستگاه از انواع خودورهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیونت – کامیون و تریلی می باشد که هرنوع بار و اثاثیه و همچنین بار هر حجمی را قادر به جابجایی در اسرع وقت و با ارزان ترین قیمت می باشد.

باربری مشهد خواف درحدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نموده و از همان تاریخ به بعد تمام سعی خود را به کار گرفت تا بتواند بهترین و ارزانترین روش های سرویس دهی را به مشتریان خود ارائه دهد که خوشبختانه هم اکنون این موسسه حمل و نقل شهری و بین شهری توانسته است بالاترین سطح رضایتمندی را در میان مشتریان خود کسب نماید.

مسیر مشهد به خواف : مسافت : 276 کیلومتر می باشد که فاصله زمانی براساس سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت : 3 ساعت و 35 دقیقه می باشد.

مکانها و شهرهای اصلی مسیر مشهد خواف : مشهد - بزرگراه مشهد به تربت حیدریه - ملک آباد - تربت حیدریه - شمال مزرعه نمونه آستان قدس رضوی - تقاطع جاده سد یعقوبی در شمال مسیر - تقاطع جاده روستای سنگان – رشتخوار – خواف

یکی از خدمات بسیار خاص و مفید باربری مشهد خواف صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر می باشد بیمه نامه و همچنین بارنامه معتبر باعث می شود که شما مشتری بزرگوار با خیال آسوده بار و اثاثیه خود را رهسپار شهری دیگر نمایید و از طرفی به صورت آنلاین با داشتن بارنامه معتبر بار - کالا و اثاثیه خود را رصد نمایید.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان دارای صدها اکیپ مستقر در تمامی خیابان های شهر مشهد می باشد که آماده هستند بعد از تماس شما همشهریان عزیز بلافاصله خود را جهت تحویل و چیدن بار به محل بارگیری برسانند و سپس بدون کوچکترین وقفه ایی به سمت مقصدحرکت نمایند.

در کنار صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر نیروهای باربری مشهد تخصص خاص و بسیار ویژه ایی جهت بسته بندی بار و اثاثیه منزل و یا کالای اداری شما دارند حال اگر احساس میکنید که باید قبل از جابجایی و اسباب کشی, اثاثیه خود را بسته بندی نمایید ما با افتخار این کار را برای جلب رضایت بیشتر شما با کمال میل انجام خواهیم داد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که مسیر مشهد به خواف دارای تخفیفات دائمی بسیار خوبی می باشد این فرصت را از دست ندهید و اگر تصمیم دارین به این شهر نقل مکان نمایید ما منتظر تماس شما هستیم ....





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به خواف با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: